De Fruit Logistica in Berlijn staat alweer voor de deur en dat wil zeggen dat wij voor het 16e jaar op rij samen met onze opdrachtgevers druk bezig zijn met meerwaarde creëren tijdens de beurs. En hoe kunt u nu beter meerwaarde creëren tijdens ’s werelds leidende beurs op het gebied van versproducten dan uw eigen product centraal zetten? Logisch zult u misschien wel denken. Maar ervaren uw gasten uw product(en) ook echt door ze te laten ruiken, voelen en proeven?
Zo doorlopen wij samen het proces
Steeds meer opdrachtgevers weten onze kracht op het gebied van catering en hospitality met hun mooie producten te combineren. Zo ook weer tijdens de aanstaande editie van de Fruit Logistica. Hoe we dat doen? Voorafgaand aan de beurs bespreken onze projectmanagers samen met u wat uw specifieke wensen zijn voor deze deelname. Met deze wensen gaan onze projectmanagers en onze koks aan de slag. Indien gewenst overleggen wij ook samen met uw afdeling productontwikkeling, marketing & communicatie of uw standbouwer, om tot een concept te komen dat volledig aansluit op uw gestelde wensen en uitstraling.
Beperkte ruimte op uw stand?
Geen probleem, naast dat onze showkoks aan de voorzijde van uw stand als een echte eyecatcher fungeren, kunnen wij ook vanuit een beperkte pantry ruimte aantrekkelijke creaties voor u maken. Buiten dat wij uw producten in de spotlights kunnnen zetten, kunt u ook bij ons terecht voor:
Wilt u op uw stand ook de veelzijdigheid van uw producten tonen tijdens de Fruit Logistica?
Wij denken graag me u mee voor een passend cateringconcept.