Bedankt voor uw interesse in Young Events, één van onze projectmanagers neemt zo snel mogelijk contact met u op.




Bel mij terug
Hartelijk dank, uw gegevens zijn goed ontvangen...
We zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Drie tips voor het creëren van meerwaarde tijdens de Anuga 2019

De zomer is officieel nog niet begonnen maar de voorbereidingen omtrent de Anuga in oktober zijn voor vele van u al van start gegaan. Tijdens s ‘werelds grootste beurs op het gebied van eten en drinken zullen van 5 tot en met 9 oktober 2019 meer dan 7400 bedrijven exposeren en ruim 165.000 bezoekers Keulen aandoen. Hoe gaat uw bedrijf net dat extra’s bieden waarmee u uw huidige en potentiele klanten doet verbazen? Meerwaarde creëren tijdens de Anuga kan op allerlei verschillende manieren maar start met het inzichtelijk krijgen van uw huidige en/of beoogde doelgroep. Hoe gaat u naast die mooie stand er voor zorgen dat zij zich juist tot u aangetrokken voelen? Onderstaand geven wij drie tips.

 

Biedt ruimte voor persoonlijk contact
Een beurs biedt natuurlijk de uitgelezen kans om met uw huidige en potentiele klanten in contact te treden. Zorg er dan ook voor dat uw stand ingericht is op het voeren van gesprekken. Denk bijvoorbeeld aan fijne zitgelegenheden en afgeschermde ruimtes voor privé gesprekken. Zo creëert u voor uw klanten een rustmoment op uw stand en kunt u op een prettige manier waardevolle gesprekken voeren. Uw bezoekers nog meer betrekken bij uw bedrijf? Zet dan bijvoorbeeld koptelefoons of AR/VR sets in zodat zij in alles rust een persoonlijk presentatie of rondleiding van uw bedrijf kunnen beleven.

 

Service en nog eens service
Uw mooie stand alleen zorgt er nog niet voor dat passanten zich welkom voelen. Wilt u een blijvende indruk achter laten? Contact uitlokken zonder daarbij opdringerig te worden werkt bijvoorbeeld erg goed door potentiële leads een hapje of een drankje aan te bieden. Dit kan natuurlijk ook in de vorm van een netwerk-borrel of ontbijtsessie op uw stand. Hiermee creëert u een setting waar klanten en bezoekers zich op hun gemak voelen en daardoor sneller geneigd zijn waardevolle informatie met u te delen. Want zeg nu zelf, het praat toch een stuk prettiger onder het genot van een goede kop koffie?

 

Zorg voor een goede kwalitatieve bezetting
Hoe simpel het ook klinkt zo vaak zien wij het toch nog fout gaan. Bedrijven die bijna alles goed doen om de huidige en potentiële klant op de stand te krijgen maar hun standbezetting niet goed op orde hebben. Het welbekende voorbeeld is natuurlijk de kantoordame die naast het ontvangen van klanten verantwoordelijk is voor de verzorging van een hapje en een drankje. Ondanks dat dit door deze medewerker vaak als een leuke bezigheid ervaren wordt, hebben zij hier hun handen vol aan en missen zij het waardevolle contact met de klant. Overweeg daarom eens of u deze zaken niet uit kunt besteden? Door middel van externe hospitality professionals is uw team ontzorgt en kunt u nog beter de focus leggen op uw waardevolle leads.

 

Benieuwd hoe wij samen met onze opdrachtgevers meerwaarde creëren tijdens de Anuga 2019?

Onze projectmanagers vertellen u natuurlijk graag meer.

©2019 Elementary Design